that's what friends are for..

    Inlägget skrivet: 2008-09-23 kl: 19:45:28
Seg dag i skolan, tur man har tjejerna där iallafall ;) Efter skolan så mötte jag iallafall upp Maria i stan och vi tog en fika tillsammans, supertrevligt! <3 Känns som vi inte har pratat på evigheter och vi ses inte lika ofta nuförtiden, så det var mycket trevligt att snacka av sig lite idag och ta en fika som smakade väldigt gott! :) Så tack, vännen <3

 

Nu sitter jag är och har precis lagt upp massa bilder från bowlingen i lördags på Bilddagboken, så check it out; http://casssie.bilddagboken.se/p/main.html

Klockan är strax åtta och det känns som den här dagen har rusat förbi fort som tusan! Känns helt jobbigt när tiden går så fort :/ Bläää på det!
Det är helt mörkt ute och jag är rastlös och uttråkad. Pratar med älskling på msn nu, så får se om han är sugen på att mysa lite ;) Annars får jag väl slänga mig i soffan igen och kolla lite på tv :) Jag orkar iallafall inte sitta här mer.
Hörs senare eller imorgon! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback