thank god it's friday

    Inlägget skrivet: 2008-09-19 kl: 12:58:46
Fredag idag, härligt! Efter en kort dag i skolan så gick jag ner en runda till stan med Maria och Robin för att kolla på jeans. Men jag hittade tyvärr inga, istället gick jag en runda till och hittade svart "vanlig" kofta som jag köpte :)
Nu har jag suttit här och fixat med bokningen till imorgon. För imorgon blir det Big Bowl i Malmö med älskling och en massa andra trevliga människor :) Först ska vi äta ute och sen blir det då bowling :D Så nu är banan boka iallafall!

Funderar på att lägga mig i soffan och glo film en stund, jag har ju egentligen massa andra saker jag borde göra. Men jag orkar inte helt enkelt! Så jag funderar på att se Morgan Påhlsson-filmen ;) Haha!
Sen kommer nog älskling förbi en runda och ikväll blir det 60års-kalas hos farmor som fyllde år förra veckan :) Grattis till henne!
Hörs säkert senare, nu blir det nog film!


Vill åka på skidsemester nuuuuuuu....! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback