Studiedag idag!

    Inlägget skrivet: 2008-09-30 kl: 17:08:34
Precis som rubriken säger så har jag haft studiedag idag :) Det behövdes verkligen!
Dagen började med att jag vaknade upp bredvid älskling och det känns alltid lika härligt! <3
Sen vid elva-tiden så körde jag och mamma in till Malmö och shoppat och nu är vi hemkomna för en stund sen :) Har sprungit ut och in i en massa affärer för att hitta jacka och stövlar till mig. Och långt om länge så lyckades vi faktiskt, jag hittade både en supersnygg jacka och ett par fina stövlar :) Tummen upp för det!
Bilder på dagens inköp kommer i nästa inlägg..


Så nu blir det snart mat och sen ska jag nog ta mig ut till gymmet och träna lite hade jag tänkt. Är ganska trött i benen efter en heldag i Malmö, så vi får se om jag orkar senare ;) Haha.
Annars ikväll blir det kanske lite OC med Maria om hon hinner hem i tid :)
Och imorgon är det back to school igen, så nu ska jag passa på att njuta av resten av dagen innan morgondagen kommer.
Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback