söndag

    Inlägget skrivet: 2008-09-07 kl: 19:36:15
Jag har haft en sån där precis lagom trevlig helg :) I fredags var det ju 18års-fest hos Annicka, trevligt! :)
Och igår vaknade jag upp bredvid älskling och sen på kvällen bestämde vi oss för att köra till Malmö. Mamma undrade om vi var sugna på att äta ute i Malmö och sen gå på bio. Och visst var vi det ;) Så hela familjen + Johan åkte in till Malmö vid sex-tiden igår och åt på Casa Mia och sen var vi på bio och såg Mamma Mia :) (Andra gången för min del och tredje för mamma, haha). Men den var iallafall lika bra denna gången också :)
Sen när vi kom hem så körde jag och älskling hem till honom och kollade film och jag sov där :) Massa mys som vanligt <3



Har nästan bara tagit det lugnt hela dagen idag. Har varit ute och åkt rullor med älskling en sväng innan och det var hur härligt som helst. Får ju passa på när vädret väl tillåter ;) Haha!
Och nu efter middagen ikväll så kom morfar förbi en runda och så följde jag och Daniella med honom ner till stan och åt glass i kvällssolen :) Himla gott var det!
Nu ska jag ringa älskling och vi ska nog bada i bubbelbadet en stund ikväll och kolla på Ensam mamma söker :) Jag vill iallafall se det, haha!
Sen blir det läggdags och imorgon väntar engelska C med Staffan på Bastionen kl åtta, dryyyyygt!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback