söndag

    Inlägget skrivet: 2008-09-21 kl: 13:07:23
Idag är bara en sån trist dag att jag har lust att gå och lägga mig igen och vakna upp en annan dag. Vet inte varför, men det bara känns så idag. Det är ju fint väder och allt så det borde kännas hur skönt som helst. Men det känns bara som jag sitter här helt själv i tysthet. Jag är helt stum idag, säger liksom inte mer än nödvändigt. Vet inte vad det är med mig, men den här dagen känns jobbig. Jag borde nog egentligen göra något vettigt så att jag inte tänker för mycket. För det är nog just det som är problemet, jag tänker helt enkelt för mycket och då blir allting bara så jobbigt!

____________________________________________________________________________________

Men igår så hade jag iallafall en jättetrevlig kväll! ;D Vi mötte först upp alla och sen körde vi vidare in till Malmö där det mer eller mindre var kaos överallt. Man kunde inte komma fram nånstans, där var massa poliser överallt och avspärrat till höger och vänster pga någon demonstration. Men långt om länge så kom vi fram och då blev det middag på Mando, supergott! Sedan fick skynda oss bort till Big Bowl där två timmars bowling väntade :) Det var väldigt kul, även om det inte gick så bra för mig precis ;) Haha! Men trevligt ändå! Efter bowlingen och lite skoj i spelhallen så körde vi tillbaka till Trelleborg och stack hem till Rasmus och spelade lite spel och sen Guitarhero/Bandrock, eller vad det heter ;) Haha.
Vid två-tiden kände vi oss alla lagom trött och begav oss hemåt medans Rasmus låg däckade i sin egen säng ;P
Jag hade iallafall en jättrevlig kväll med massa skratt, trevligt umgänge och rolig bowling! :) Tack!

(Orkar inte lägga upp några bilder från gårdagen nu för det tar så långt tid, så ska lägga upp några bilder på bilddagboken lite senare istället..)

Nu ska jag nog ta och göra något vettigare än att sitta här. Ska kanske göra mig klar och bege mig hem till älskling en stund :) Finns inte så mycket att göra en söndag! Eller jo, typ att ta undan tonvis med kläder som ligger på min soffa och sen skriva klart brevet på engelska som ska vara inlämnat imorgon! Måste iallafall göra det senare, just nu orkar jag inte.
Laaaater biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback