solig torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-09-04 kl: 15:44:20
Slutade lite tidigare i skolan idag, redan vid ett-tiden. Skönt, även om jag änåd bara cyklar hem och lägger mig på soffan och somnar :/ Haha. Men är man trött så är man.
Vaknade iallafall för en stund och nu ska jag ta undan lite nytvättade kläder som ligger på soffan. Sen blir det lite plugg, ska läsa några sidor i boken om Internationella relationer. Lagom roligt!
Annars har jag inga planer idag. Det är fint väder ute idag och då blir jag helt plötsligt mycket gladare. Eller gladare och gladare, allt känns iallafall lite lättare för en stund :) För det finns fortfarande mycket som inte har ordnat upp sig och jag undrar bara när det kommer att göra det, för det börjar bli lite jobbigt att gå runt och ha en massa konstiga känslor hela tiden. Jag vill bara att allt ska bli bra!

Nu sitter jag iallafall här och lyssnar lite på The Ark-låtar.. Så därför blir dagens låt:

The Ark - Let Your Body Decide


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback