party like a rockstar

    Inlägget skrivet: 2008-09-13 kl: 15:47:36
Idag var det jobb som gällde hela förmiddagen. Jobbade fyra timmar idag mellan nio och ett :) Det gick bra och det kändes som timmarna gick snabbt :)
Efter jobb fikade jag med pappa och syster eftersom mamma är i Båstad över helgen. Och nu precis så har jag sovit en stund på soffan, sköönt!
Ikväll blir det fest hos Tobbe, både inflyttningsfest och 25års-fest :) Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar.
Sen kommer älskling hit och vi drar till Tobbe med Malin och Daniel :) Det blir säkert trevligt!

Jag hinner förmodligen inte skriva något sen, så vi hörs imorgon :)
Ha en trevlig lördag, för det tänker jag ha !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback