onsdag

    Inlägget skrivet: 2008-09-24 kl: 16:28:38
Lagom kort dag i skolan, med bara en "vanliga" lektion. Efter skolan så var det första mötet med studentkommitten som gällde och det ska bli kul att planera en massa fest, bal och annat ;) Längtar som tusan till studenten! :D
Efter mötet så kom älskling hit och sen stack vi ner till stan och åt lunch på Harmony, mums på det! :) Blev även en runda i stan och jag provade några snygga stövlar som kanske ska inhandlas, får se hur det blir :) Sen satte vi oss i solen en stund och bara njöt, innan älskling skulle tillbaka till skolan och bli fotad. Superhärligt!

Nu har jag precis slöat en stund framför tv, så nu tänkte jag sätta mig och plugga lite och äta.
Sen ska jag till tennisen på kick-off och även träna en timme :) Ikväll blir det nog bara mys med J <3
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback