ny mobil?

    Inlägget skrivet: 2008-09-12 kl: 13:10:42
Idag hade vi som sagt bara en lektion och jag var hemma igen vid nio-tiden. Då kom älskling förbi en snabb runda innan han började :) Stack sen till stan för att kolla på mobil och jag tror att jag har bestämt mig vilken jag vill ha. Ska bara kolla upp lite med abonnemang och så :) Så om allt blir som jag vill så blir det nog en Sony Ericsson C902 :):)


Sen var jag och mamma även en runda inne på Åhlens. Och där var det rea på alla sportkläder så jag fick handlat lite nya träningskläder. Köpte två par byxor och en t-shirt :) Alltid bra att ha!
Nu ska jag snart bege mig hem till Maria för att kolla på några avsnitt av OC ;) Trevligt, längesen vi kollade sist! :)
Ikväll har jag inga stora planer alls, ska nog bara mysa och ta det lugnt med älskling. För imorgon är det ju jobb som gäller och då ringer klockan på kvart i åtta :/:/ Då är man lagom trött, men det ska nog gå bra ändå :)
Nu ska jag kila ner och gör mig klar och sen cykla hem till Maria :)
Ha en trevlig fredag! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback