myyys <3

    Inlägget skrivet: 2008-09-03 kl: 22:14:02
Ikväll så har jag och älskling bara myst en massa.
Vi bestämde oss för att göra lite varm choklad och sätta oss på terrassen. Så vi körde till Willys och handlade lite, sen gjorde vi varm choklad och sen har vi bara suttit och snackat under markisen på vår terrass. Supermysigt :) Har bara suttit och snackat om allt mellan himmel och jord och druckit varm choklad och ätit popcorn ;) Bästa som finns <3



Nu sitter jag och kollar lite på filmen på trean, verkar vara ganska bra.
Snart ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt. Imorgon har vi sovmorgon och börjar inte förrän kvart över nio :)
Så godnatt! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback