middag och bowling ikväll :)

    Inlägget skrivet: 2008-09-20 kl: 14:59:07
Igår blev det en trevlig kväll hemma hos farmor och farfar :) Massa god mat och tårta ;) Lite senare igår så gick jag och älskling hem här och kollade på film bara och jag somnade tidigt!
Idag har jag varit uppe och jobbat på förmiddagen och det gick bra, även om det kändes hyfsat drygt idag! Och det blir ju inte bättre av att det har blivit lite klydd och sådär, så vi får väl se vad som händer framöver :)

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och ikväll blir det trevligheter. Jag, älskling, Mira, Linus, Jonte och Rasmus ska först in till lilla torg i Malmö och äta och sen ska vi bowla på Big Bowl :) Det kommer säkert bli en trevlig kväll med trevligt umgänge ;D
Så nu har jag inte tid att sitta här med :)
Önskar alla en trevlig lördag! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback