måndag

    Inlägget skrivet: 2008-09-01 kl: 17:30:22

Förste september idag och det är helt sjukt vad tiden springer iväg..
Jag vill inte alls ha höst och jag längtar inte alls efter mörka kvällar och lika mörka mornar. Och i skrivande stund så öser regnet ner där ute och det är tråkigt!
Idag var det en lång dag i skolan, kl åtta till tre. Som vanligt så har jag även slumrat en stund på soffan idag och nu har jag nyss ätit vegetarisk lasagne :)
Klockan sju så är det dags för det första träningspasset sen början av sommaren och det ska bli skönt att komma igång.
Jag, Maria (och kanske syster) ska ge oss upp till Friskis&Svettis där det är prova-på-vecka denna veckan och nästa. Så idag tänke vi prova på något som heter Ki-boxning. Jag är inte säker på vad det är så det ska bli kul att se när vi kommer dit. Men jag kommer nog förmodligen  vara död efter det passet, det varar i 90 minuter och det är ingen inget höjdar pass att börja med när man inte har tränat på två månader, haha! Men det ska nog gå bra :)

Nu ska jag ta och dammsuga mitt rum så att det blir rent och snyggt. Sen ringer jag kanske älskling som jag inte har pratat med idag och sen är det dags att dra på sig träningskläderna.

Ha en fortsatt bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback