måndag

    Inlägget skrivet: 2008-09-29 kl: 17:05:45
Idag blev det en kort dag i skolan, fast vi egentligen skulle gå till tre :) Sen cyklade jag hem och sov en stund på soffan, var dödstrött imorse så en tupplur satt fint ;) Sen har jag varit på Kicks kroppsvård och vaxat armarna, så nu är dem lena och fina!

Ska äta vilken minut som helst och idag ska vi äta majskolvar :) Både jag och mamma var sugna på det och det ska bli himla gott! Lite smör och krydda på, mums på det!
Ikväll ska jag verkligen ta tag i mitt rum och städa det ordentligt och även plugga lite!
Imorgon har vi studiedag och det kommer väl till pass. Jag ska åka in till Malmö och shoppa med mamma som också är lediga. Så imorgon ska jag gå på jakt efter en jacka och ett par snygga skor eller stövlar :) Det blir säkert trevligt!
Men nu är maten klar. Hörs kanske sen :)

Kommentarer
Postat av: Maraja

ses kanske i malmö imorgon då ;)

2008-09-29 @ 19:13:20
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback