kvällsupdate

    Inlägget skrivet: 2008-09-02 kl: 20:41:58
Har som sagt varit och kollat på ett dansaerobic-pass ikväll. Det verkade kul, men jag gillar inte lokalen och inte heller ledaren, som var min danstränare innan. Så jag ska nog se mig om efter något annat.

Vilken minut som helst kommer älskling hit :) Känns som om jag nämner honom i typ varje inlägg, men det är bara för att jag tycker om honom sååååå himla mycket ;) Hihihi <3
Iallafall, han ska sova här och det känns så sjukt härligt att vakna upp bredvid honom.
Imorgon är det bara en kort dag i skolan. Börjar yjugo över åtta och slutar vid tolv, skööönt!
Men nu ska jag inte sitta här längre utan jag tänkte slänga mig i soffan och kolla på tv tills älskling kommer :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback