give me some space..

    Inlägget skrivet: 2008-09-18 kl: 16:00:18
Dagens låt: Brick & Lace - Love Is Wicked

 

Massa minnen från förra sommaren.. så jäkla härlig ;D
Ibland önskar jag bara att allt var som förr.. Det var mycket lättare då. När man hade sina vänner nära. Nu känns det som man står ensam och vännerna är flera hundra mil bort, även om dom egentligen bara finns precis runt hörnet. Jag ville inte att saker och ting skulle förändrats, men det blev så ändå. Och nu står man här, ensam och förvirrad.
Då kom jag bara att tänka på låten Love is wicked, för den får mig att tänka på sommaren 2007 och då kändes allt lite lättare. Man hade precis varit på en underbar semester i Kroatien med en massa härliga människor, man var lite "sommarkär" även om man precis hade fått sitt hjärta krossat och man visste var man hade alla runtomkring sig. Men nu är det andra tider. Sommaren är över och det är snart höst och känslorna gör mig förvirrad. Jag vet inte vart jag har mig själv snart. Usch, jag vill inte att det ska bli höst och vinter. Jag vil att det ska vara sommar, för då känns allt mycket bättre :) Nej, nu ska jag inte sitta här längre och bli allt för sentimental..

Nu ska jag kila ner och kolla till maten istället :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Inte roligt att du känner på detta viset ju ! Jag finns här om det är något jag kan hjälpa till med även om det kanske bara är något litet :)

2008-09-18 @ 21:13:36
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback