fredag i all ära

    Inlägget skrivet: 2008-09-26 kl: 16:10:04
Idag slutade vi klockan elva, skööönt! Åt sen lunch med tjejerna i skolan, så jag var väl hemma vid tolv :)
Då körde jag och mamma ner till stan en runda, mötte även upp Daniella som kom hem från läger :) Jag kollade på en massa stövlar och jackor, hittade tyvärr inget som riktigt fäll mig i smaken. Eller jo, förresten.. Jag hittade en väldigt snygg jacka på MQ, som känns ganska lockande. Så vi får se om det blir den :)
Sen tog vi även en fika på Systrar&Bönor, mums på det! Satte ute i solen och det var hur skönt som helst.
Kom hem för en stund sen och jag hade faktiskt tänka göra mig klar lite smått redan nu. Annars vet jag att jag bara kommer stressa sen, måste även hitta något att ha på mig ikväll ;)
Ska först till Fiddes lägenhet och förfesta där med alla girlsen och sen blir det Magget för hela slanten! ;) Det blir säkert trevligt! Ses i dimman :)

Nu ska jag städa och plocka undan kläder och sen blir det duschen!
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback