Det kallas tvivel

    Inlägget skrivet: 2008-09-08 kl: 22:08:24

Varför tvivlar jag när jag vet att jag kan klara det?
Jag står vid ett vägskäl och måste välja en väg. Det finns en väg som är rätt och en som är fel, jag borde välja den rätta men det är ju inte alltid den som känns bäst att välja. Hela tiden känns det som jag tvivlar, jag tvivlar på min egen kapacitet. Det är bara så mycket som fortfarande inte känns bra och hela tiden går jag och undrar när man fan ska börja må bra igen. När man ska kunna njuta av livet och verkligen tycka om det. För just nu finns den bara en massa konstiga tankar i min hjärna och störst av allt är tvivel..

Så därför:
Dagens låt - Lars Winnerbäck feat. Lisa Ekdahl - Tvivel (Live)




Älskling körde för en stund sen och vi har ätit glass och kollat på Singelmammorna ikväll :)
Nu ska jag snart sova hade jag tänkt! Imorgon blir det skola som vanligt och sen på eftermiddagen blir det förmodligen en runda till Ystad för att hälsa på syster och även fira mamma och pappas bröllopsdag :)
Hörs imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback