dagens i-landsproblem

    Inlägget skrivet: 2008-09-11 kl: 21:54:42
Efter jobb idag så tog jag mod till mig och gick in på gymmet bredvid och tränade :) Har inte varit där på två månader, för att vara exakt ;) Fick träna själv idag eftersom ingen annan kunde. Men det kändes iallafall riktigt skönt att komma igång igen även om det var tuuungt som bara den. Och imorgon kommer jag nog ha en sjuk träningsvärk :)
Tur att vi bara har en lektion imorgon. Vi börjar kl åtta och slutar kl nio imorgon, soooft!
Sen funderar jag faktiskt på att gå ner till stan och köpa en ny mobil. Jag är verkligen i behov av en ny (eftersom två jävla idioter förstörde den jag hade innan..:@) Så nu under sommaren har jag haft min gamla hederliga Z600 som nästan alltid funkar galant. Men nu börjar även den klydda så det är verkligen dags att köpa en ny. Men det är fan dyrt, jag har hittat en som jag vill ha men den kostar liksom lite över 4000 kr :/ Känns lite surt, men jag behöver verkligen en, så jag hoppas på att det blir en ny mobil imorgon iallafall :)

Min nuvarande mobil som är ungefär 4-5 år gammal.. haha!



Nu ska jag ta en dusch och kanske kolla lite på tv sen. Sen är det dags för läggdags!
Imorgon är det fredag och det känns skönt. Ska nog bara ta det lugnt imorgon kväll och sen på lördag blir det 25års-fest/inflyttningsfest hos Tobbe :)
Hörs imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback