9 september 2008

    Inlägget skrivet: 2008-09-09 kl: 12:13:35
Idag slutade vi redan vid halv elva, när vi egentligen skulle sluta vid tre :) Sköönt! Gullan var borta så vi hade inte alla lektioner idag. Så när vi hade slutat så åt jag lunch med Joanna och nu kom jag hem för en timme sen typ :) Alltid skönt att sluta tidigt.
Snart ska jag göra mig klar och sen ska vi åka till Beddinge och hämta upp pappa och sen vidare till Ystad för att hälsa på syster som går på Österportgymnasiet där. Sen ska vi även ute och äta och fira mamma och pappa eftersom dom har bröllopsdag idag, så grattis till dom! :) <3

Är inte hemma förrän senare ikväll så vi hörs kanske då :) Ha en bra dag!

(Mamma och pappa innan dom skulle på maskerad för typ två år sen..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad du är lik din mamma :).

2008-09-09 @ 21:53:06
Postat av: Cassandra

hahaha, tack eller nåt? :)

2008-09-09 @ 22:09:37
URL: http://cassandralundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback