3 september 2008

    Inlägget skrivet: 2008-09-03 kl: 17:48:14
Goddag!
Sitter här och läser lite bloggar och kände därför att det var dags att uppdatera lite i min egen också :)
Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Slutade skolan vid tolv och sen stannade jag kvar och åt med Maria och Joannis.
Cyklade sedan hem och skalade potatis (som jag hade lovat mamma att göra). Efter det blev det djupdykning bland läxorna, mindre kul men måste ju göras! Sen ringde jag Maria och frågade om hon var lite sugen på OC. Så när hon hade slutat så kom hon hit och jag tog en paus från pluggandet. Så nu har vi avklarat fyra avsnitt till av säsong tre.. Vi börjar komma en bit på vägen nu :) Haha.
Hann även käka lite mat under tiden. Lax, potatis och god sås hade mamma lagat idag, muuums på det!
Maria körde hem för en stund sen och jag har nu satt mig med läxorna igen. Håller just nu på att skriva ett brev på engelska som ska vara klart först på måndag, men jag tänkte att det känns skönt att ha det gjort så lika bra att göra det nu eftersom jag inte har så mycket annat för mig just nu.
Älskling skulle höra av sig sen, så då får jag kanske träffa honom :)
Men nu ska jag återgå till pluggandet!
Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback