25 september 2008

    Inlägget skrivet: 2008-09-25 kl: 20:59:17
Sitter är nyduschad nu och lyssnar på lite skön musik :)
Innan var jag och jobbade i två timmar, även om det kändes som 22 timmar! Haha. Men det gick väl bra ändå.
Efter jobb stack jag till gymmet och tränade, skööönt!
Nu tänkte jag städa lite på mitt rum och sen slänga mig framför TV:n :)

Imorgon är det fredag och det känns himla bra! Då blir det förfest med tjejerna från klassen och sen vidare till det ökända Magasinet :D Det kan säkert bli trevligt eftersom man inte är på Magasinet så ofta nuförtiden ;) Så det blir säkert en lyckad kväll imorgon med tjejerna ;) <3

Bjuder på några gamla fylle-bilder... Haha!



Nu ska jag inte sitta här mer..
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Diggar bilden på dig, mig och Maria haha ;) & var magasinet inte roligt innan lär det bli det när vi anländer ;D

2008-09-25 @ 21:26:24
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Maraja

hahahhahha, JAG GILLAR DET :D (Y)

2008-09-26 @ 16:00:42
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback