17 september 2008

    Inlägget skrivet: 2008-09-17 kl: 16:57:10
Kort dag i skolan idag, sköönt även om det kändes segt!
Stack hem och sov en stund på soffan som vanligt :) Och sen när jag vaknade så fick jag en jättekonstig känsla. Det kändes som allt var mörkt och allting bara skulle ta slut liksom, kan inte riktigt beskriva det. Men det kändes iallafall helt knäppt, skulle väl gissa på att det är lite konstiga höstkänslor som smyger sig på.. Och när jag får såna tankar så önskar jag bara att det skulle kunna vara sommar året runt :) Men man får väl fortsätta drömma, hihi..

Efter min lilla tupplur så har jag iallafall pluggat lite Engelska C och varit en runda med mamma på Willys :)
Ska plugga lite till snart och sen blir det middag. Och ikväll är det tennisträning som gäller, kl sju till nio :) Härligt att vara igång med träningen!
Nu ska jag kila ner och se om maten är klar :) Laaater!

Dagens låt: The Rasmus - Living In A World Without You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback