söndag

    Inlägget skrivet: 2008-10-12 kl: 17:08:44
Igår blev det en trevlig kväll med god mat och trevligt umgänge :) Jag, älskling, Mange, Jonte, Markus och Jocke(?) körde in till Malmö vid halv åtta och åt gott på Mosaik :) Betsällde in en massa smårätter och även efterrätt, mums på det!



Idag vaknade jag upp bredvid älskling och sen blev det frukost och vidare till Vellingeblomman med mamma, älskling och syster :) Vi handlade en massa saker till halloweenfesten som börjar närma sig snart :) Det ska bli himla kul och nu har jag köpt en massa läskiga saker också, så det kommer säkert att bli riktigt ball :D Jag hoppas på det iallafall!
Eftersom vi körde till Vellingeblomman innan så har det ju inte blivit något plugg som jag lovade mig själv. Så nu ska jag ta och sätta mig med min religionsbok och börja läsa ordentligt. Måste verkligen råplugga nu, både idag och imorgon :)
Hade gärna gått på bio med Maria och Kerry, men jag känner mig sjukt trött och måste plugga.
Ikväll blir det Ensam mamma söker och kanske mys med älskling :)
Hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hej, du är vinnaren av designen. kika maila eller adda mig.

2008-10-12 @ 23:12:28
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback