tuesday

    Inlägget skrivet: 2008-10-21 kl: 16:06:45
Dagen har varit lite skum på alla sätt och vis, haha ;) Vill ni veta mer så får ni läsa Joannas blogg!
Slutade tre idag, så jag kom hem för en stund sen och nu har jag snackat med Mange i telefon, i sisådär en halvtimme :) Fick uppdatera henne med lite latest news ;)
Har även hunnit fixat lite ärende under lunchen idag. Gick ner till stan med Joanna och Maria och jag fick handlat en eller rättare sagt, två presenter till Daniella som fyller 16 på fredag :) Tyvärr kan jag inte skriva vad jag köpte för jag vet att hon är här inne och läser ibland :)

Nu ska jag nog mest ta det lugnt.. Behöver slappna av lite.
Sen ikväll ska jag på modeshow på Horizont med en massa andra och det blir säkert trevligt!
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback