tråkig söndag

    Inlägget skrivet: 2008-10-05 kl: 14:20:04
Igår blev det bara en väldigt chill kväll med älskling och syster :) Vi hämtade mat från Wook House och sen kollade vi bara på tv och hade det myssss! ;) Sen gick jag och älskling upp och la oss och jag somnade typ direkt! :S haha. Det är nog första gången jag somnar vid elva-tiden en lördag kväll ;) Haha. Men skönt var det iallafall, och imorse när jag vaknade så kände jag mig utvilad ;)

Älskling körde hem för en stund sen och nu måste jag verkligen ta tag i packningen så att allt är klart innan jag lägger mig ikväll. För inatt/imorgon ska jag gå upp vid tre och sen blir jag hämtad tio över fyra, kommer förmodligen vara trött som tusan! Men det ska iallafall bli trevligt att åka till Bryssel, så jag ser framemot det :)

För övrigt, så gillar jag inte vädret lika mycket. Känns verkligen skittråkigt att vakna upp till detta vädret och man vill bara sitta inne hela dagen. Tummen ner för höstväder!
Nu ska jag sätta på lite bra musik och packa ner lite kläder i resväskan :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback