torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-10-16 kl: 10:23:01
Började kvart över nio idag. Har haft rättskunskap precis och vi fick sluta lite tidigare så nu sitter jag med Maria på studietorget och fixar det sista med min geografiuppgift :) Sen blir det lunch och sen religion och projektarbete.
Ska jobba i kväll också, känner inte alls för det. Sen måste jag ägna resten av kvällen till studier. Jag vill ju hinna träffa älskling också ;) Men man får väl skylla sig själv att man inte har gjort klart visa saker tidigare, som till exempel den engelska boken på 500 sidor om ska vara utläst och klar på måndag. Och lilla jag har lyckats med att läsa två kapitel än så länge, så jag har en hel del att läsa kan man ju säga. Känns sådär kul!

Nu ska jag fortsätta med lite vettigare saker. Soooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback