tisdag

    Inlägget skrivet: 2008-10-14 kl: 15:01:30
Hejhopp!
Igår blev det inte mycket uppdatering här på bloggen. Jag hade varken tid eller ork. Efter skolan så pluggade jag religion hela eftermiddagen och sen på kvällen blev det handboll med syster. Mamma och pappa var också där uppe :) Tyvärr blev det förlust för IFK, som vanligt! Tråkigt, men sant.
Idag vaknade jag upp brevid älskling och sen begav vi oss till skolan :)
Hyfsat dryg dag i skolan. Vi hade provet, som var MYCKET enklare än vad jag trodde det skulle vara så det ska nog gå bra :) Hoppas på ett bra betyg ;) Haha.
Sen hade vi en stund håltimme, så jag hängde med Bina och Maria på en snabb fika på Palmblads :) Alltid trelvligt att träffa er tjejer, eftersom det inte blir så ofta nuförtiden :/ Tråkigt som bara den!

Nu är lektionen slut och jag ska bege mig hemåt. Sen kommer älskling vid fyra och då ska vi köra in till Malmö och handlade lite saker på Butterick´s till halloweenfesten ;) Hihi!
Ha en fortsatt trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback