sunday

    Inlägget skrivet: 2008-10-26 kl: 18:16:46
Igår var det tänkt att vi skulle in till Malmö, men vi orkade inte så det blev god mat på A9 istället och älskling bjöd ;) Tack! <3
Sen var vi bara här och tog det lugnt :) Massa mys!
Idag har jag inte gjort allt för mycket. Nu har vi lite kalas här hemma för syster som fyllde år i fredags. Sånu har vi precis ätit tårta och hela köret så nu är man mätt och belåten :)
Snart ska vi nog köra hem till älskling och kolla på lite gamla Disney-filmer och bara ta det lugnt :)
Känns skönt att det inte är någon skola imorgon och att man är ledig en hel vecka nu ;D

Glöm förresten inte att klockan ska ställas tillbaka en timme idag ;)

Nu ska jag inte sitta här längre. Puss!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag ska göra mitt bästa ;)

JAAA för det gör vi :D <3

2008-10-26 @ 19:42:58
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback