mysig eftermiddag i höstsolen

    Inlägget skrivet: 2008-10-28 kl: 19:52:07
Idag steg jag upp redan vid nio. Och sen var jag på tränarmöte på tennisen och det gick fint :)
Efter det så kom älskling hit och vi kände för att göra något, det känns ju helt tråkigt att bara sitta inne hela lovet. Så vi bestämde oss för att köra till Bokskogen i Torup och gå en lång runda där :) Så jag, älskling och syster körde dit där vid halv två-tiden och var inte hemma förrän vid halv sju och det var superhärligt :) Härligt väder och fin omgivning! Vi gick nästan en hel mil på vandringsleden och det var jobbigt, men hur skönt som helst. Helt enkelt en jättemysig eftermiddag! ♥
Bilderna kommer i nästa inlägg!

Nu sitter jag mest och slöar lite och kollar på Vänner på tv. Orkar inte göra mycket annat just nu.
Ikväll blir det kanske bad och film med älskling :) <3
Laaater!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback