måndag kväll

    Inlägget skrivet: 2008-10-27 kl: 20:04:23
Även igår blev det en lugn kväll med älskling :) <3 (Känns som vi bara har varit med varandra och chillat hela helgen, hihi..)
Vi kollade iallafall på Ensam mamma söker med hans familj och sen kollade vi några filmer och somnade ganska tidigt :)
Idag har jag pluggat lite och sen har jag äntligen blivit färdig till att anmäla mig på Oasen :) Så nu ska jag komma igång med träningen ordentligt igen. Det behövs verkligen!

Ikväll har jag inga planer alls, blir väl mys med älskling igen ;) Haha. Alla andra bara resor bort över lovet ju.. :/ haha.
Ska iallafall se Prison Break senare ikväll och innan dess tänkte jag plugga lite till och ringa älskling <3
Ciao!



Kommentarer
Postat av: ida frank

då måste du prova på bodycombat 18.15 på torsdagar!!

2008-10-28 @ 14:11:56
Postat av: Cassandra

Jag hade gärna velat prova det, men jag jobbar tyvärr varje torsdag :/ men kan man inte gå på det en annan dag? :)

2008-10-28 @ 19:42:55
URL: http://cassandralundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback