kvällsupdate

    Inlägget skrivet: 2008-10-15 kl: 22:51:26

Nu är träningen avklarad och jag har även hunnit med att plugga en hel del :) Känns skönt att ha gjort lite av allt som måste göras iallafall. Träningen idag kändes helt okej, det har helt enkelt blivit roligare att träna igen och det känns så skönt!

Har gjort klart geografin nu och nu sitter jag och kollar på Generation fett och jag bara äcklas :S Hur fan kan man vilja vara så tjooooock!?!? Det är något som jag verkligen inte fattar. Att man verkligen äter sig till det och man bara strävar efter att bli tjock. Det är helt sinnessjukt och jag blir bara så jäkla äcklad av det! Fy fan!

Snart hade jag tänkt hoppa i säng, utan älskling idag tyvärr :/ Men får väl försöka sova ändå.. Har sovmorgon imorgon, så man kan sova ut lite iallafall :)
Nej, nu ska jag inte sitta här längre och babbla. Ska bädda ner mig i säng och kolla på tv en stund och sen sova :)
Godnatt! Hörs imorgon :)

Måste även nämna att jag och älskling har 4 månader idag! <3 Grattis till oss, hihi ;)

  


Kommentarer
Postat av: Maraja

åh, grattis i efterskott eller nåt :D <3

2008-10-16 @ 16:47:05
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback