kanelbullens dag

    Inlägget skrivet: 2008-10-04 kl: 13:56:30
Har varit och jobbat fyra timmar nu :) Tiden gick fort idag och ajg fick löneförhöjning, perfa! :) Så nu har man fått upp motivationen lite för tennisen igen. Och jag tänkte bjuda på en hyfsat ful bild från hemsidan, eftersom jag insåg att jag inte hade laddat upp någon bild på länge :) Så titta och njut... hahaha! ;)



Nu har jag nästan precis fikat lite med mamma, morfar och Daniella. Det blev goda bullar och en kanelbulle, eftersom det är kanelbullens dag idag, (som förmodligen ingen kan ha missat, haha). Gott var det iallafall :) €



Nu hade jag tänkt lägga mig på soffan en stund och bara ta det lugnt. Sen måste jag skicka in min lönerapport och så ska jag packa :) Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och mysa med Johan! <3
Ha en bra lördag :) Laaaaater!

Kommentarer
Postat av: Maraja

JAG GILLAR TENNIS BILDEN :D

2008-10-05 @ 14:14:13
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback