just dance

    Inlägget skrivet: 2008-10-16 kl: 19:47:51

Kom hem från jobb för en stund sen och nu sitter jag och lyssnar på lite gamla "dans"låtar. Låtar som vi har haft en dans till och haft uppvisning. Och det kom jag att tänka på hur mycket jag faktiskt saknar att dansa. Det har alltid varit en självklarhet för mig att dans. Men sen när dansgruppen la ner och alla bara slutade så fanns det inte mycket kvar. Och det finns verkligen ingen dans i denna lilla håla.. :S Jag som vill dansa! Så man får ge sig in till Malmö om man ska dansa, men där var tyvärr ingen tid som passade mig särskilt bra och jag kände bara att det skulle bli en massa klydd med buss och sånt. Så nu känns det som jag har myror i benen hela tiden och jag vill bara börja dansa igen :)
Och jag fick ett sånt sug när jag hörde den senaste låten vi dansade till :) ----

Så; Dagens låt: Sara Love feat. Milano - Glamour Bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback