It ain't my lucky day today

    Inlägget skrivet: 2008-10-02 kl: 14:50:19

Idag känns det som jag inte orkar med den här dagen. Känner inte alls för att göra något och jag orkar inte alls jobba sen egentligen :/ Tur att solen skiner lite iallafall så att man kan bli lite gladare ;)
Har iallafall varit ledig idag, men jag var ändå på skolan innan idag för att ha utvecklingssamtal och det gick finfint ;) Och sen skulle jag till aulan för att prova ut studentmössa. Men som jag läste i Joannas blogg så är jag nog inte den enda som hade problem med det. Jag kom iallafall dit för att prova ut en, men då säger bara tjejen som har hand om det att jag får komma tillbaka senare för att där var för mycket folk just nu och det har jag inte tid med. Men så förklarade jag snällt att vi är i Bryssel nästa gång när det är utprovning och så frågade jag om det kommer fler dagar då man kan prova mössorna och det kunde hon inte svara på och sa bara att jag fick beställa över internet isåfall. Men hur kul är det när man inte ens har sett mössorna i verklighetem!?!?! :/:/ Aaaaaah, jag får hoppas att det löser sig iallafall och informationen har varit så sjuuuuukt dålig! Hatar sånt, människor som inte kan ta hand om sånt och vara ordförande ska fan inte vara det då heller!! Så det så :)

Men nu har jag iallafall fått gjort en hel del läxa, skönt! Har gjort klart svenskan och engelska som först ska vara klart om två veckor, men det känns iallafall riktigt skönt att ha det gjort redan :)
Så nu ska jag ta det lite lugnt och sen ska jag äta lite och bege mig till jobb. Efter jobb blir det nog lite träning på gymmet också :) Så vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hon som var i aulan sa att det var en tjej på skolan som dom hade haft kontakt med och att det var hon som skulle ha ansvar för informationen osv om mössorna, så det kanske är någon i studentkommiten!? Men det var riktigt dålig info !!

2008-10-02 @ 15:01:40
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback