It ain’t my lucky day today

    Inlägget skrivet: 2008-10-20 kl: 20:32:52
Idag har det varit minst sagt kaaaaos!!! :O:O Vet varken ut eller inte.. Och jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta! Men det är väl bara så det är.. Vissa dagar är bättre än andra :) Känns inte som jag kan göra så mycket åt saken ändå, men allting är verkligen helt crazy just nu!

Har iallafall äntligen gjort klar min bokrecension och skickat den till Staffan, den dryga Stalledrängen ;) Haha!
Nu sitter jag och kollar lite på Färjan som visas på femman.
Är så himla trött på allting just nu, vet inte vart jag ska ta vägen! Ska kolla Prison Break ikväll, säsongstart och allt  :)
Imorgon blir det modeshow på Horizont och kanske en runda till stan för att handla till syster som fyller år på fredag :)

Nu ska jag inte sitta här längre, orkar verkligen sitta och glo på den här skärmen mer..

Märkte nu vilket osammanhängade inlägg det blev.. Aja, det får duga :)
Take Care!

Dagens låt: Frida Snell - Lucky Day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback