höstmiddag i all ära..

    Inlägget skrivet: 2008-10-18 kl: 17:13:34
Igår var det som sagt hötsmiddag på Tobbes :)  Vi kom dit vid sex-tiden och då var där inte mycket folk. Men sedan började folk droppa in, och den ena fullare än den andre. Pinsamt! Folk uppförde siug väl inte sådär jättebra och det blev ett himla klydd med maten.. Och man kan inte mer än att skylla på en enda liten ohyfsat person!!!!
Men, jag hade iallafall trevligt med dom jag satt med och vi var väl dom som uppförde oss bäst kan man lugnt säga!
Tyvärr slutade kvällen ganska tidigt eftersom det var ganska dött.. Och dra vidare med ett gäng nv-nördar på tio pers kändes inte så lockande. Så jag, Maria, Jonna och Amela tog en sväng på hemmakväll och sen körde Jonna oss hem vid tio-tiden :)
Här hemma var det lite gäster och älskling kom även förbi en runda :) Sen blev det läggdags hyfsat tidigt!

Idag var det jobb som vanligt. Tiden gick fort idag och det var skönt :) Direkt efte jobb så körde alla vi till djursjukhuset i Malmö. Inte för att Majsan var sjuk eller så, men där var det öppet hus idag. Och syrran ville gärna dit så hela familjen och älskling hängde med :) Och det var faktiskt riktigt trevligt. Kollade på lite hundsim, söta katter och kaniner :)
Efter det blev det även en runda in på Vellingeblomman för jag skulle handla min peruk till halloweenfesten, och den blev riktigt snygg ;) Moooohaha!
Så nu är vi hemma igen och jag måste hoppa in i duschen nu, för vi ska hem till mormor och morfar vid halv sju. Där bjuds det på god mat ;)
Så det känns som jag har hunnit med en hel del idag, även om jag har jobbat hela förmiddagen. Känns skönt faktiskt, att få gjort lite vettiga saker istället för att ligga och sova på soffan :)

Ikväll blir det nog bara chill och mys med älskling :) <3
Nu måste jag verkligen kila om jag ska hinna bli klar. Hörs säkert sen :)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback