hata regn!

    Inlägget skrivet: 2008-10-15 kl: 12:11:27
Jag hatar regn!!! Har precis cyklat hem från skolan och blev typ dygnsur :/ Jag hatar verkligen när det regnar.. Allting blir så jäkla blöt och fukigt. Hellre storm och snö än regn :/ Usch, jag gillar inte det alls! Särskilt inte när man är ute och cyklar eller går..
Var bara tvungen att få ut lite frustration :) Haha.



Snart kommer iallafall mamma hem från jobb och då ska vi åker över en liten runda till Danmark med mormor och morfar :) Dom behövde fylla på spritförrådet, så passar vi på att hänga med och shoppa lite :) Det blir en runda på Fields och Bilka och även en runda på Metro kanske :) Det blir säkert en trevlig liten trip till grannlandet!
Ikväll ska jag även träna om vi hinner hem till dess, och sen blir det även massa plugg! Har en hel del som ska vara klart snart!
Nu ska jag kolla på tv en stund och sen gör mig klar tills mamma kommer :)
Laaaater!

Kommentarer
Postat av: Maraja

handla spit till mig!! :D:D (A)

2008-10-15 @ 13:18:39
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback