fredag

    Inlägget skrivet: 2008-10-10 kl: 18:13:25
Idag har jag fått gjort en hel del. Har packat upp min resväska, städat rummet lite och läst på i religionboken. Hade egentligen tänkt plugga ännu mer religion, men naturligtvis så har jag ju glömt mina anteckningar i skolan så än så länge har jag bara läst sidorna i boken och resten kan jag inte börja plugga på förrän på måndag och provet är på tisdag, starkt jobbat Cassandra! Haha. Men det löser sig säkert :) (Får försöka vara lite positiv..)

Nu hade jag tänkt kila ner och hjälpa till med maten och sen blir det middag med la familia när mamma har kommit hem :) Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra.. Ska nog bara ta det lugnt i vilket fall som helst eftersom jag ska jobba imorgon. Imorgon blir det kanske även Laserdome i Malmö med lite trevligt folk, men vi får se imorgon :)
Nu är det mat som gäller!
Ha en trevlig fredag! Puss!

Dagens låt: Manic Street Preachers - If You Tolerate This

http://www.youtube.com/watch?v=Jm7ddqkgzFw (det gick inte att lägga in den som en ruta..)

(kan lyssna på den i evigheter utan att bli trött på den..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback