fint väder :)

    Inlägget skrivet: 2008-10-25 kl: 14:16:43
Igår blev det en lugn hemmakväll för mig och Johan :) <3
Dock var det fullt ös på nedervåningen eftersom Daniella hade lite 16års-förfest ;) Haha! Dom verkar iallafall ha trevligt.
Idag vaknade jag och kände mig faktiskt för en gångs skull ganska utvilad. Jag la mig ganska tidigt igår. Så nu har jag iallafall varit och jobbat och det känns alltid skönt när de fyra timmarna är över.
Nu har jag precis fikat lite bullar med mamma, pappa och mormor&morfar :) Ska nog lägga mig framför tvn en stund nu och bara ta det lugnt :) Sen blir det kanske en runda till Östervångsparken för att kolla på när mamma, pappa och en massa andra fjånar har friidrottsfest ;) Haha.

Ikväll ska jag också bara vara med älskling. Och vi kanske kör in till Malmö en runda och äter ute och går på bio :) Vi får helt enkelt se vad vi är sugna på sen :)
Nu ska jag iallafall inte sitta här längre. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback