FAB fredag

    Inlägget skrivet: 2008-10-31 kl: 13:47:59
Inatt sov jag hos älskling och imorse var vi ute på en liten morgonpromenad innan frukost, härligt :)
Sen följde jag med mamma till Maxi för att handla allt som behövs till imorgon, och jag kan säga att det var inte liiite. Hela vagnen blev ju full ;) Haha. Men så är det väl när man har bjudit hem 25 pers på middag ;) Men jag gillar det*
Nu är jag och mormor iallafall i full gång med att göra en massa tacopajer som det ska bjudas på imorgon. Och eftersom mamma jobbar nu, så var mormor snäll och kom hit hjälpte mig. Tack för det :)

Ikväll ska jag med älskling och hans familj till A9 och äta god middag där. Det ska bli trevligt :)
Nu ska jag kila ner i köket igen och hjälpa mormor :)
Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback