en bra dag :)

    Inlägget skrivet: 2008-10-22 kl: 23:40:00
Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen med Johan (det blir så tjatit om jag skriver älskling hela tiden, hihi) :) <3 Vi snackade iallafall en massa, tog en lång promenad och bara massa mys :) Jag gillar det starkt!
Och nu har vi precis badat i vår jacuzzi där ute och äta lite vindruvor och kollat på en massa roliga moln som svävade förbi ;) Haha! Love you baby <3



Träningen gick även bra idag och det känns riktigt kul att spela igen :) Träningen är mycket bättre nu och man har väl kommit en bit på vägen iallafall ;) Haha. Så tummen upp!
Nu ska jag krypa ner i min säng bredvid älskling, som förmodligen redan sover. Imorgon har vi lite sovmorgon till kvart över nio, skönt!
Nu ska jag säga tack och godnatt för mig :) Sov gott!

Kommentarer
Postat av: din baby ;)



helt underbart <3

2008-10-23 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback