bra vecka

    Inlägget skrivet: 2008-10-01 kl: 14:48:15
Studiedag igår, kort dag i skolan idag och ledig imorgon :D Kan det bli bättre!? ;) Haha. Och sen är det helg och sen blir det måndag då det bär av till Bryssel med hela klassen och det ska faktiskt bli riktigt trevligt, om det nu inte händer några missöden som det kan göra när Per är med ;) Haha. Nej, men det ska säkert gå bra och kul ska det bli!


Första bilden jag hittade när jag googlade på Bryssel ;) haha.

Anyway, efter skolan så följde jag med mamma till Maxi för att storhandla lite och vi kom hem för en stund sen.
Älskling ringde precis och det känns som jag saknar honom hela tiden ;) <3
Nu tänkte jag sätta mig ner och plugga lite. Ska försöka få gjort det mesta innan vi åker till Bryssel så att man slipper göra det när vi kommer hem. Ska skriva en fortsättning på en engelska novell, läsa min engelska bok och läsa en svensktext, så¨att jag har att göra helt enkelt. Bäst att börja med det nu, för sen blir det middag och ikväll är det tennisträning :)
Så nu ska jag kila.. Hörs säkert sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback