borta bra - hemma bäst!

    Inlägget skrivet: 2008-10-10 kl: 14:57:54
Ja, då var man hemma från Bryssel igen :)
Vi kom hem igår och det är skönt att vara hemma igen. Även om jag haft en jättetrevlig vecka där med hela klassen :) Vi har varit och besökt en massa ställen runt om i hela Bryssel och vi har umgåtts en massa och haft trevliga utekvällar! Även om det har varit lite tjafs, skitsnack och andra tråkigheter så har det varit väldigt trevligt, i stora drag! Mer än såhär orkar jag inte skriva just nu och lite fler bilder kommer upp längre fram, har ungefär nästan 300 bilder så just nu orkar jag inte ladda upp dom! Men tack alla i klassen iallafall, för en jättetrevlig resa till Bryssel! :) Tack SP06A (och Per och Gulsen) <3

Här kommer några av alla bilderna..
           

Och eftersom vi har varit borta mån-tors, så blev vi lediga idag! :D Och det behövdes verkligen, jag känner att jag verkligen behöver ladda om och få lite nya krafter igen :) Imorse vaknade jag upp bredvid älskling vi tio-tiden och sen när han hade gått till skolan så la jag mig på soffan och somnade om igen :S Är helt slutkörd och trött hela tiden!
Men nu har jag iallafall fixat lite inbjudningar till min halloweenfest och nu ska jag packa upp resväskan så att mamma blir glad :) Sen ska jag sätta mig och nörja råplugga religion eftersom vi ska ha prov på judendomen på tisdag och jag har inte ens börjat! :/ Så det måste göras och sen får jag se vad som händer och se vad kvällen har att erbjuda :)
Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag diggar bilden från vårt rum men tycker faktiskt vitis skulle få vara med ;)

2008-10-10 @ 15:02:40
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: marajis

hahahah, tur jag ser helt muppig ut på ALLA bilder ;D

2008-10-10 @ 20:14:07
URL: http://maaaraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback