äcklig-mycket-regn-dag

    Inlägget skrivet: 2008-10-02 kl: 09:46:21
Igår blev det en mysig avslutning på kvällen. Jag och älskling badade utomhus i vår jacuzzi, kollade på stjärnorna och åt vindruvor :) <3 Eller ja, det var mest jag som åt vindruvor och snackade som aldrig förr.. Ibland är det riktigt skönt att bara prata av sig :)

Idag är jag iallafall ledig. Ska bara till skolan vid halv elva för att ha utvecklingssamtal med Gullan och sen ska jag hem igen och plugga. Vill försöka få det mesta klart innan Bryssel, så att man slipper tänka på det :)
Så nu ska jag dra på mig lite mjukis, sätta en tofs på håret och bege mig ut i regnet för atta cykla till skolan! I såna här lägen hade det varit riktigt naaaajs med körkort, men det lär nog tyvärr dröja innan jag får det. Så än så länge får jag nöja mig med mina röda Kronan-cykel som funkar i ur och skur :) Hihi.
Laaaater!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Alla säger det så man ska kanske satsta på det ;) var i Kroatien var du?

2008-10-02 @ 14:09:42
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback