3 oktober 2008

    Inlägget skrivet: 2008-10-03 kl: 15:21:57
Slutade redan kl elva idag, skönt att sluta tidigare på fredagar :):)
Efter skolan gick jag ner till stan med Joanna och Maria för att fixa lite ärende. Var inne på banken, köpte en tröja på Gina Tricot, köpte biljett till höstmiddagen, hämtade dricka hos Fidde och ja, det var nog allt :)
När jag kom hem så sov jag en stund och nu hade jag tänkt börja packa lite till Bryssel. Jag ska iallafall lägga fram lite kläder och sen får pappa ta fram resväskan till mig :) Och på måndag gäller det, och det ska faktiskt bli riktigt trevligt! ;)

Ikväll har jag inga stora planer, jag ska nog bara ta det lugnt och chilla med Maria :)

Jag tänkte bjuda på en bild här på dagens inköp, men det gick inte som jag vill så det gick inte att ladda upp bilden.. :/
Men jag köpte iallafall en grå tröja som jag hade tänkt ha på mig när vi ska besöka EU-kommissionen i Bryssel ;)

Hörs säkert senare, nu är det lite bra musik och packning som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback