24 oktober 2008

    Inlägget skrivet: 2008-10-24 kl: 14:25:21
Igår skrev jag inte så mycket om dagen. Såg iallafall att älskling hade varit här inne och bloggat lite ;) Haha. Tur att han skrev något snällt iallafall, hihi ;) <3
Igår jobbade jag iallafall och sen var jag och mamma nere på MQ på vip-kväll och det var 20% på alla kläder i hela butiken, så det blev en del inköp. Jag köpte två koftor, en tröja och ett riktigt tjusigt festlinne ;)
Det kommer kanske bilder på det senare om jag orkar fota, hehe..


Annars idag så har det varit en lugn dag. Vi hade inga vanliga lektioner i skolan eftersom det är FN-dagen idag, så vi kollade på film och var på lite olika föreläsningar. Ganska chill med andra ord :)
Snart ringer förhoppningsvis älskling när han har slutat och då ska vi ner till stan en runda och sen ikväll blir det nog bara chill och film med några stycken :)
Nu ska jag ta och städa undan lite kläder på mitt rum innan älsklig ringer :)
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback