17 oktober 2008

    Inlägget skrivet: 2008-10-17 kl: 12:38:50
Slutade klockan elva idag, skönt att sluta tidigt på fredagar ;) Sen stannade jag kvar och åt lunch med tjejerna :)
Nu har jag precis beställt min studentmössa + lite annat. Och det blev riktigt bra faktiskt och jag är nöjd :) Längtar som tusan nu bara!




Snart ska jag bege mig ner till stan för att möta upp Maria och sen ska vi till salongen och fixa håret ;) Hon ska fixa en snygg frisyr och jag ska färga mitt. Det behövs verkligen, så att jag får bort den fula utväxten. Ska nog bara färga det lite mörkare :)
Och ikväll är det höstmiddag som gäller och det ska bli trevligt :) Synd bara att det inte är så många som ska dit, men förhoppningsvis blir det trevligt ändå.. Och jag har iallafall redan fixat kvällens klädsel ;) Haha!
Nu måste jag kila om jag ska hinna möta Maria kl ett :)
FAB fredag till alla!

Kommentarer
Postat av: Maraja

Ha det så trevligt på höstmiddagen! :)

2008-10-17 @ 18:08:59
URL: http://maaaraja.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hoppas ni får det trevligt ikväll :)

2008-10-17 @ 18:22:32
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback