13 oktober 2008

    Inlägget skrivet: 2008-10-13 kl: 11:20:26
Igår blev det en riktigt myskväll med älskling <3 När jag hade pluggat klart så cyklade jag hem till honom och vi kollade på Ensam mamma söker och åt marängsviss med hela familjen Persson :) Det smakade himla gott!
Sen gick vi och la oss tidigt och kollade på en film som inte var särskilt bra, så jag somnade istället :)
Hade sovmorgon idag, så vi började inte förrän halv elva. Skönt!
Nu sitter jag här och har samhäll B. Jag borde egentligen skriva en artikel till vår tidning som ska vara klar nästa vecka, men det är som sagt mycket roligare att blogga :)
Resten av dagen består av plugg, måste verkligen plugga till religionsprovet imorgon. Så jag har att göra med andra ord.

Såg även att jag hade vunnit designutlottningen som artondejuni.blogg.se lottade ut :) Får mejla henne sen så att jag kan få designen. Ska bli skönt med lite nytt här i bloggen :)

Nu måste jag återgå till samhäll B, tråkigt nog! Hörs sen.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback