torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-11-06 kl: 15:21:14
Idag slutade vi redan vid tolv och sen följde jag med Joanna en runda til stan och vi fick inhandlat lite paketer till fars dag ;) Det kommer säkert bli perfekt, hihi :)
Nu har jag pluggat lite religion och jag fattar inte mycket av det som står i boken. Helt klyddigt! Och det värsta är att man vet aldrig vad som dyker upp på Mattias prov :S Men jag ska iallafall plugga mer senare och även i helgen :) (Så säger jag alltid, men den här helgen måste jag faktiskt plugga..)
Snart ska jag kila ner och äta lite och sen ska jag jobba, känner inte alls för det idag! Känns hyfsat tråkigt.
Sen blir det kanske en runda till Oasen för att boka introduktion och sen måste jag plugga ännu mer :/
That's my day, people!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det var på tiden att du tar dig ner till Oasen ! ;)

2008-11-06 @ 15:36:43
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: kungen ;)

ja de var fan på tiden...

slöaste människan i trelleborg

2008-11-07 @ 10:16:29
Postat av: sanne

Snygg design!

Ha en bra dag :)

2008-11-07 @ 10:30:10
URL: http://sjakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback