torsdag

    Inlägget skrivet: 2008-11-27 kl: 14:34:09
Idag hade vi stormöte i skolan om vårt hjälpprojekt och det är hyfsat ointressant.
Sen var det iallafall prov i religion som gällde. Hade prov på islam och det kändes väl helt okej :) Jag hoppas på minst ett VG iallafall!

Inatt drömde jag en jättehemsk dröm och jag är inte alls sugen på att åka iväg. Vill inte alls åka iväg till Thailand om två veckor när där är en massa oroligheter och demonstrationer i landet! :/ Usch, fy för det!

Nu ska jag iallafall städa undan på mitt rum och ta bort vartenda klädesplagg som ligger slängt på soffan. Sen ska jag jobba och träna på Oasen efter det :)

Btw, igår var vi på SACO-mässan i Malmö och jag känner mig helt förvirrad. Vet inte alls vad jag vill efter studenten och det känns lite panik eftersom studenten närmar sig med stormsteg. Var iallafall och lyssnade på en föreläsning om arkitektur och det verkar lite intressant, men det känns som det är så höga krav. Det känns som man blir utslängd från gymnasiet och sen har man bara hälften av all kunskap och alla kurser som man borde ha?! Jag blir fan rädd när jag tänker på det.. Jag vill liksom inte hamna i kassan på ICA, jag vill lyckas. Jag vill påverka och förändra, jag vill trivas och vara intresserad, jag vill uppleva världen och träffa människor. Jag vill så mycket, men ändå så känns det som jag inte alls vet vad jag vill?! PAAAANIK!
Tur iallafall att det är några månader till. Och jag får ta och läsa igenom alla kataloger och broschyrer som jag fick igår och se om jag blir klokare av det :)
Nu är det städdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback